Stock Alternativer Sitater Api


Alternativer Handelssenter Real-time etter klokkeslett Pre-Market News Flash Sitat Sammendrag Sitat Interaktiv Charts Standard Innstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Det er verdt å merke seg hva Yahoo sier om å trekke ut aksjekursene: det ser ut som noen har omvendt utviklet en API som de bruker til å trekke Finansdata, men de bryter våre Servicevilkår (ingen omfordeling av Finans data). Omfordeling er bare tillatt hvis du bruker merkene laget har laget: finance. yahoobadges. Ellers kan du bruke YQL eller hvilken som helst metode for å skaffe data FOR PERSONLIG USEquot developer. yahooforumGeneral-Discussion-at-YDNhellip ndash poshaughnessy 17. okt 12 kl 9:16 Jeg fulgte topp svaret og begynte å se på yahoo finance. Deres API kan nås på en rekke forskjellige måter, men jeg fant en fin referanse for å få aksjeinformasjon som en CSV her: jarloo Bruke det skrev jeg dette skriptet. Jeg er egentlig ikke en rubin fyr, men dette kan hjelpe deg med å hacke noe sammen. Jeg har ikke kommet med variable navn for alle feltene yahoo tilbyr ennå, så du kan fylle dem inn hvis du trenger dem. Heres bruken loadStockInfo returnerer en hash, slik at SpecificDataGOOGname er Google Inc. Til slutt, den faktiske koden for å kjøre den. svarte Mar 26 15 kl 12:07 dette er veldig nyttig, jeg skulle ønske jeg kunne gi deg flere stemmer. Rask spørsmål - har du funnet denne API-en for å være pålitelig, og er sitatene virkelig realtime Jeg vet at noen av Yahoo39s informasjon forsinkes, og det ser ut til å stole på hvilken API du har tilgang til. ndash hundley 30 okt 15 kl 02:31 Jeg gjorde dette for å hjelpe en venn, og jeg tror det endte opp med å fungere bra for ham. Informasjonen er ganske rask, jeg tror de oppdaterte den hver 1015 minutter hvis jeg husker riktig. ndash Jack Franzen 30 okt. 15 kl. 11: 56Yahoo Inc. (YHOO) Alternativkjede Realtid etter timer Pre-Market Nyheter Flash Quote Sammendrag Sitat Interaktive diagrammer Standardinnstilling Vær oppmerksom på at når du har valgt ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk til NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss.

Comments

Popular Posts